VASALOPPET

Vasaloppet - en bedrift jag överlevde!!!

Drömmen blev sann när jag äntligen nådde målet i Mora.
Var det värt all tid till träning och slit i skidspåret???
Många var minnena från denna låånga dag i skidspåret.
Trodde inte att jag skulle åka skidor i nästan 11 timmar.
Allting var som att vandra runt i en lång dröm.
Det började tidigt på morgonen vid 5 draget att klockan ringde.
Vad hade jag gett mig in på?
Det fanns inget som kunde hindra mig från att snart snart få se alla dessa udda och vanliga människor på startfältet i Berga By. Kön ringlade sig lång till att få lämna i från sig skidorna i rätt starfålla.
Det var skidåkare överallt.
Lång kö till de berömda bajamajorna, startfållorna ja överallt.....


Kommentarer
Postat av: Linda

Nu du Carin vill vi se lite träningsupplägg inför Vansbrosimmet och så en massa skidträning, tunneln öppnar nästa vecka!!! Jag måste lära mig detta med skidor om jag ska fixa 3 mil!!



Kram på dig!

2009-06-10 @ 23:36:07
URL: http://lindaskoglundnilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0