TjejVasan -09

Nu har jag varit upp i Mora för att "supportra"
mina kompisar Karin och Sophia i TjejVasan.
Jag var med och skjutsade dem till starten i Oxberg.
Stämningen var härlig och det var många tjejer som kom till start.

Vissa av tjejerna passade på att ta sig friheten att fånga in årets kransmas.




Det gick bra för både Karin och Sophia i TjejVasan.



Karin fixade en bättre tid än förr året.
Men det är ju detaljerna som avgör...
Det kostar att ha "rätt" utrustning!!!



Sophia kämpade på bra i alla nedförsbackar!!!
Till målet i Mora hittade hon utan nya blåmärken...
Grattis till att ha genomfört en hel Tjejklassiker och välkommen in i gänget!!!


Nu ska det firas!!!


Kommentarer
Postat av: PôpPis

Tack för att du varit med hela vägen, NU är vi alla riktiga Tjejklassiker!

Vart har du hittat alla "fina" kort? asg

Bara jag har kommit hem från Oman ska vi fira. Väntar på en resume från din långa tripp genom skogen...

2009-03-06 @ 09:01:59
Postat av: Elisabeth

Svar: Tack, tack du är så välkommen in och bara prata oxå.

2009-03-13 @ 12:13:04
URL: http://sportcarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0