Mattila Ski Maraton

Imorgon, söndag är det dags för Mattila Ski Maraton. Jag fick en start i denna skidtävling av min sambo i julklapp. Visst är han snäll :)) Jag ska åka för första gången, vet inte vad det innebär för kroppen att slita och svettas i 42,2 km.

De jag har pratat med säger att det finns en väldigt jobbig uppförsbacke som stiger sakta men säkert under de 4 första kilometerna på varje varv, inte min starkaste sida. Ska åka två varv.

Snart är det dags för mig att börja göra i ordning mina skidor inför morgondagen. Vad ska det bli för väder tro? Vilken valla ska hamna under skidorna? 

Kommentarer
Postat av: PôpPis

Det kommer att gå hur bra som helst!!

2009-01-31 @ 22:10:48
Postat av: Anonym

Det kommer att gå hur bra som helst!!

2009-01-31 @ 22:11:16
Postat av: Elisabeth

Hej! Gick det bra i går? I morgon gör jag min sista heldag på Loftet, sen får ni jättegärna ringa mig.

2009-02-02 @ 12:56:06
URL: http://mindacool.blogg.se/
Postat av: Linda

Du är såå duktig att ta hand om dig själv...jag behöver massor av inspiration till träning, avslutar allt jag påbörjar, och tröttnar, mitt mål nu är att klara att springa våruset. Kramar till dig, älskar din nya blogg, intressant!!

2009-02-09 @ 22:37:33
URL: http://lindaskoglundnilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0