Vilodag

Idag har jag haft vilodag från längdskidåkningen.
Skönt!!!
Har lite känningar i halsen men men... det går ju över.
Kännde det igår kväll men imorse när jag vaknade
var det borta för att komma tillbaka ikväll igen.

Imorgon ska jag följa med mina kompisar Karin och Sofia till Mora.
På lördag är det dags för dem att åka Tjejvasan.
Jag ska bara titta på och försöka fånga deras prestation med digitalkameran.

Det ska bli kul att komma upp till Mora för att
få känna på hetluften inför Vasaloppet nästa helg.
Jag längtar efter att få en skön känsla i kroppen och huvudet
inför min dröm och eldprovet de nio milen mellan Sälen och Mora. 

Jag önskar Karin och Sofia Lycka Till på Tjejvasan!!!

Kommentarer
Postat av: PôpPis

Tack för all suport!

Jag har oxå dessa kÅnstig akänningar i halsen, men jag tycker att vi bestämmer att vi INTE blir sjuka! Kram

2009-02-19 @ 23:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0