Skidåkning i Sundsberget

Idag har jag varit ute och åkt längdskidor igen. Det har blivit många mil nu inför Vasaloppet. Med 12 dagar kvar till eldprovet har jag åkt ca 40 mil skidor. Vissa dagar känns kroppen som om den helst av allt vill vara någon annanstans än i skidspåret. Andra dagar känner jag mig stark och kan åka hur många timmar som helst. I söndags när jag och min sambo var ute och åkte längdskidor vid Sundsberget fick vi oss en "riktig" naturupplevelse. Hux flux kom det två älgar gåendes över spåret. Jag skrek: - Å, titta en älg, å en till.

Kommentarer
Postat av: PôpPis

Häftigt, Men varför såg inte jag och Karin dem??

2009-02-18 @ 14:46:48
Postat av: kicki

Nice blogg!!

Vad gör Carin nuförtiden då, förutom att åka skidor?

Jag har lämnat en utmaning åt dig på min blogg

Ha det

2009-02-19 @ 21:16:45
URL: http://mullegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0